Další rok utekl jako voda a my se na vás znovu budeme těšit v Radotíně. Režim příjezdů bude velmi podobný jako loni. Nezapomeňte s sebou správné dokumenty.
Příjezd na kemp
I. turnus (14. – 20. července) – check in 14:00-15:00
II. turnus (21. – 27. července) – check in 14:00-15:00
Úvodní sraz letos proběhne před budovou Gymnázium Oty Pavla – Radotín (Loučanská 520, 153 00 Praha 16). Stravování začíná odpolední svačinou. Při příjezdu se zaregistrujete a vyřešíte všechny potřebné náležitosti. Pokud víte, že nedorazíte v určených termínech, informujte nás, prosím, předem.
Check out je v sobotu 20., resp. 27. července mezi 11:00 – 12:00 (končí se svačinou).
Potřebné dokumenty
Je zapotřebí nahrát/donést osobně dva dokumenty: Posudek o zdravotní způsobilosti – ZDE od vašeho praktického lékaře a bezinfekčnost – ZDE. Posudek nesmí být starší dvou let. Pokud ho máte z dřívějška, zkontrolujte, že obsahuje všechny potřebné informace, jako posudek neplatí dokumenty typu “Potvrzení o způsobilosti k TV a sportu”. Pokud si nejste jistí, pošlete nám posudek předem na [email protected]. Bez řádně vyplněných dokumentů bohužel nemůžeme dle zákona dítě na kemp přijmout.
Co s sebou
Seznam věcí doporučených s sebou na kemp naleznete ZDE. Nezapomeňte si prosím přibalit vlastní matraci nebo karimatku a lůžkoviny (prostěradlo, polštář, deku, povlečení, popř. spací pytel). S sebou určitě i vlastní láhev a ručník.
Děkujeme za spolupráci a těšíme se na vás! 🙂 V případě jakýchkoliv dotazů prosím pište na [email protected]
Sorry, the comment form is closed at this time.